Всеки клиент има право да върне продуктите в състоянието, в което са били получени (без следи от употреба, с всички етикети и придружаващи документи), в рамките на 14 работни дни от датата на доставката на продукта.
Ред за връщане на продукт:
1. Клиентът да изпрати имейл към [email protected], в който да посочи номера на поръчката, артикулен/и номер/а на продукта/продуктите, които желае да върне или да се свърже с нас на тел. номер +359 892 701 327.
2. Служител на Bebedrehi.bg ще се свърже с клиента за уточняване стойността на сумата на артикулите, които желае да върне и адрес за връщане на пратката – до изрично посочен от Bebedrehi офис на Спиди или Еконт в Перник..
3. Клиентът да изпрати продукта по куриер /Speedy/ или /Еконт/ за своя сметка. Bebedrehi.bg следва да получи продукта в състояние в което е бил получен.
4. Ако клиента желае да се възстанови сумата на продуките, сумата ще бъде изплатена като наложен платеж при получаване на продуктите. Това ще се уточни със служител на Bebedrehi. Ако клиента избере тази опция, задължително трябва да се следи товарителницата на Спиди или Еконт за наложения платеж, тъй като има случаи в които Спиди и Еконт не изпращат SMS.
5. Клиента има опция и да си поръча други продукти, като сумата за върнатите артикули ще се приспадне.
Потребителят е длъжен да съхранява получената от него стока, да осигури запазването на нейното качество и безопасността й.
При неизпълнение на тези условия Bebedrehi.bg запазва правото си да откаже приемане на върната стока и съответно да не възстанови платената сума от Потребителя.
Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава каквато е била при заявката и закупуването й.